Întrebări Frecvente

1.CE ACTE SUNT NECESARE PENTRU OBȚINEREA UNUI CREDIT?
CI aplicant și proprietari (în cazul în care ipoteca se pune pe un imobil care nu aparține aplicantului)
Certificat de căsătorie/ divorț/ deces
Cerere de credit tip Happy Credit (descarcă cererea AICI)
Actul care atestă proprietatea (contract de vânzare-cumpărare/certificate de moștenitor/act de donație)
Cadastru și intabulare
Certificat fiscal
Dovada de venit
Extras de cont (pentru a se face viramentul bancar direct în cont)
2.SE MODIFICĂ DOBÂNDA?
Dobânda este fixă pe toată perioada de creditare și se recalculează la soldul creditului rămas de achitat în condițiile rambursării anticipate.
3.POT RAMBURSA ANTICIPAT CREDITUL?
Creditul se poate rambursa anticipat în orice moment.
4.POT LUA UN CREDIT DACĂ FIGUREZ CU UN ISTORIC NEGATIV ÎN BIROUL DE CREDIT?
DA! Produsele noastre de creditare se adresează inclusiv clienților cu istoric negativ în Biroul de Credit.
5.CUM POT FACE PLATA RATELOR?
prin depunere numerar la băncile partenere ( vezi lista conturilor noastre)
în numerar la terminale ZebraPay
prin transfer bancar in conturile noastre( vezi lista conturilor noastre):
  • RO67 BREL 0002 0009 2342 0100 - Libra Bank
  • RO25BUCU1091215943888RON - Alfa Bank
  • RO48BRDE441SV78942134410 –BRD
  • RO11BACX0000000788795001 -Unicredit Bank
6.ÎN CÂT TIMP PRIMESC ÎMPRUMUTUL?
Bani sunt transferati in contul dumnevoastra bancar in ziua semnarii sau la inscrierea ipotecii in Cartea Funciara pentru imprumuturi ce depasesc 15.000 euro.
7.DACĂ SUNT DIN ALT ORAȘ POT APELA LA SERVICIILE OFERITE DE HAPPY CREDIT IFN S.A.?
Cu siguranță, serviciile oferite de Happy Credit IFN S.A. sunt adresate tuturor persoanelor fizice și juridice aflate pe teritoriul României.

Aplică pentru Creditul de Consum cu Garanție Imobiliară!

Încearcă Acum o simulare a ratei!

Sau Contactează-ne:
0736 201 101